verhuur

De circuskerk is een plek waar mensen samenwerken met circus als drijfveer, een plek die aanzet tot dialoog en ontmoeting in de buurt, een plek waar jong (en minder jong) circusgeweld kan trainen en creëren.

Onze (circus)werking komt steeds op de eerste plaats, zalen verhuren is niet onze kerntaak.
Wel brengen we met trots de kerk naar voren als inspirerende plek die je kan gebruiken voor je activiteit/evenement.

Tijdens het circusseizoen is de kerk hoofdzakelijk op zondagen beschikbaar voor verhuur. Tijdens de maanden september en juni ligt onze werking grotendeels stil en is er veel ruimte voor andere activiteiten. Uit respect voor onze buren verhuren we de ruimte niet voor privéaangelegenheden en na 22 uur.

Activiteiten

We verhuren de circuskerk voor verschillende activiteiten met verschillende doeleinden. In het aanvraagformulier vragen we om je activiteit in één van onderstaande categorieën te plaatsen en je wensen en noden zo specifiek mogelijk te beschrijven.

• Educatief: Workshops of lezingen.
  • Gemeenschapsvormend: Verbindende activiteiten, eventueel maatschappelijk activerend.
  • Artistiek/cultureel: Voor beginnende en professionele artiesten die de circuskerk willen gebruiken om een voorstelling/try-out te brengen.
  • Commercieel: Voor vennootschappen of privéspelers in al zijn vormen.

Download het dossier verhuur voor meer info en prijzen. Om een aanvraag in te dienen druk je op de knop “ik wil de circuskerk huren”.

Heb je nog vragen? Mail naar circuskerk@circusplaneet.be